[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
اخبار ::
کمک آموزشی::
آموزش::
پژوهش::
معرفی افراد::
دانشجویان::
امکانات::
تسهیلات پایگاه::
::
هشتمین کنفرانس بین المللی
..
تالار افتخارات

AWT IMAGE

..
دفاعیه‌ها

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
بازدید علمی

گزارش‌های بازدید دانشکده

..
منشور اخلاقی

AWT IMAGE

..
:: حضور در نمایشگاه ::

 

AWT IMAGE

 

  برای چهارمین سال متوالی غرفه دانشکده مهندسی راه آهن در هفدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی - با توجه به حضور غرفه هائی از جمله دانشگاه تهران صنعتی امیرکبیر و دانشگاه شهید بهشتی و سایر دانشگاهها و مراکز علمی پژوهشی حضور فعالی داشت. در روز یکشنبه مورخ27/1/91 اقدامات اولیه برپایی غرفه انجام شد. با توجه به آبگرفتگی سالن و قطع برق برگزاری نمایشگاه یک روزه عقب افتاد و افتتاحیه آن به روز سه شنبه به مورخ 29/1/91 انتقال یافت. صبح روز سه شنبه چیدمان نهایی غرفه انجام شد و راس ساعت 10 صبح مراسم افتتاحیه آغاز گردید. تعداد بازدیدکنندگان از غرفه در آن روز با توجه به بروشورهای پخش شده در حدود 80 الی 100 نفر تخمین زده شد ضمناً به افرادی که به نوعی مرتبط با صنعت راه آهن بودند نشریه راه سوم اهدا گردید علاوه بر این به بازدیدکنندگان علاقمند توزیع شفاهی در مورد دانشکده فعالیتها و پروژه­ها و مزایای حمل و نقل ریلی نسبت به حمل و نقل جاده ای داده شد. در طول زمانی برگزاری نمایشگاه دو فایل پاور پوینت در خصوص معرفی و لزوم تشکیل دانشکده و قطب علمی شدن دانشکده (با استناد به مطالب سایت قطب علمی دانشکده) برای عموم پخش گردید از جمله افرادی که از غرفه ها بازدید کردند جناب آقای مهندس خودکار کارشناس سیستمهای برق واگن شرکت رجا و آقای محمد سعید یزدی دانشجوی سال 78 دانشکده بودند. ضمناً افراد و موسساتی نیز تمایل خود را برای همکاری با دانشکده اعلام داشتند که کارت، کاتولوگ و مشخصات آنها دریافت گردید. به طور متوسط تعداد بازدیدکنندگان در هر روز در حدود 120-100 نفر تخمین زده شد که در این میان عده قابل توجهی علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانشکده- مقاطع تحصیلی و گرایش ها بودند که هم بصورت شفاهی و هم با ارائه بروشور و دو پاورپوینت اطلاع رسانی انجام شد.

  یکی از بازدیدکنندگان غرفه آقای مهندس قلعه بانی مدیر عامل شرکت ملی نفت و معاون وزیر نفت بودند که به ایشان و هیات همراه نیز بروشور و نشریه تقدیم گردید.

  گزارشی از اقای زندی پور

 

 

دفعات مشاهده: 4644 بار   |   دفعات چاپ: 969 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 50 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد. استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
Persian site map - English site map - Created in 0.23 seconds with 61 queries by YEKTAWEB 4657