[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
اخبار ::
کمک آموزشی::
آموزش::
پژوهش::
معرفی افراد::
دانشجویان::
امکانات::
تسهیلات پایگاه::
::
هشتمین کنفرانس بین المللی
..
تالار افتخارات

AWT IMAGE

..
دفاعیه‌ها

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
بازدید علمی

گزارش‌های بازدید دانشکده

..
منشور اخلاقی

AWT IMAGE

..
:: 1خ 85 س ا ::
نوع سندپروژه کارشناسی
کد سند1خ 85 س ا

 عنوان

ارزیابی وضعیت خطوط ریلی ایران بر اساس شاخص شکستگی ریل و جوش

 تهیه کننده

سارا اسماعیلی امیدوار

 استاد راهنما

دکتر جبارعلی ذاکری
استاد مشاور-

 مقطع

کارشناسی

  گرایش

خط و سازه های ریلی

  تاریخ دفاع

مهر 1385

  کلید واژه

-

  چکیده مقاله:

 شکستگی ریل و جوش در راه آهن ها بر اساس عوامل مختلفی مانند جوشکاری نامناسب( پیشگرم ناکافی، تنظیم نادرست درز انتهایی بین دو ریل، عدم رعایت دمای تعادل، عدم رهاسازی تنش و ...)، خستگی ریل، ضربات سنگین وارده از چرخهای معیوب (تیزی چرخها) و ... اتفاق می افتد. با انجام مطالعه آماری می توان برای بهسازی (تعویض جزئی ریلهای معیوب در طول خط ) و باز سازی (تعویض کلیه ریلها در طول خط) برنامه ریزی نمود. در شبکه ریلی ایران، شکستگی ها به علت سن بالای ریلها و فرسوده بودن آنها در بعضی از خطوط و همچنین به خاطر نادیده گرفتن دستورالعمل جوشکاری مانند اجرای جوش در دمایی غیر از دمای تعادل و ... در طی عملیات جوشکاری رخ می دهد. در این تحقیق به تجزیه و تحلیل اطلاعات آماری شکستگی ریل و جوش با در نظر گرفتن آمار 5 ساله سالهای 1379-الی 1383- پرداخته خواهد شد و در آن دلایل شکستگی ها و راههای جلوگیری از شکستگی ها تشریح خواهد شد...

 

دریافت فایل پروژه

دفعات مشاهده: 5916 بار   |   دفعات چاپ: 1522 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 86 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد. استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
Persian site map - English site map - Created in 0.22 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4657