[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
معرفی معاونت::
مدیریت ها::
معرفی افراد::
اخبار و رویدادها::
آئین نامه ها::
طرح امتیاز آموزشی::
سولات متداول دانشجویان::
::
با ما در ارتباط باشید
تماس با ما
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: لوح سپاس در زمینه رشد و پیشرفت کشور از رییس سازمان بسیج مستضعفین چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری
:: لوح سپاس
:: اخبار
:: کلان‌نمای قانون برنامه هفتم پیشرفت به روایت مرکز برنامه و بودجه دانشگاه علم و صنعت ایران
..
منشور اخلاقی دانشجویان

..
:: سال ۱۳۹۸ ::
 | تاریخ ارسال: 1398/4/18 | 
۱-آیا شیوه نامه سال ۹۸ با سال ۹۷ تفاوت دارد؟
در برخی محاسبات با توجه به نظرات اخذ شده از اساتید تغییراتی داده شده است. این موارد به صورت هایلایت در شیوه نامه سال ۹۸ مشخص گردیده است.

۲-رتبه اعلام شده برای من با رتبه ارزشیابی ارائه شده در گلستان متفاوت است. علت چیست؟
در امتیاز آموزشی استادان موارد زیر قابل توجه است:
  • اطلاعات ارزشیابی ترم‌های ۹۷۱ و ۹۷۲ لحاظ شده است
  • حذف داده‌های پرت، تفاوت در ارزشیابی دروس مقاطع مختلف و نیز سابقه ارزش‌یابی هر درس لحاظ شده است
  • از نظرات دانشجویان ممتاز، فارغ‌التحصیلان و نیز دانشجویان تحت نظارت استاد در دوره پژوهشی نیز استفاده شده است.
  • آیتم‌هایی نظیر ماندگاری دانشجو، قفل به موقع نمرات، میزان کمیت تدریس و ... لحاظ شده است.
بنابراین تفاوت در نتیجه این ارزیابی با نتایج ارزشیابی ارائه شده در گلستان که بدون پردازش‌های یاد شده است دور از انتظار نخواهد بود.

۳-علت کم بودن امتیاز من در بخش نظم چیست؟
یکی از دلایل کم شدن امتیاز در بخش نظم آموزش، میتواند زمان زیاد ماندگاری دانشجوی تحصیلات تکمیلی تحت راهنمایی استاد باشد. برای هر استاد، زمان ماندگاری دانشجویان دفاع کرده در سال تحصیلی مورد نظر با متوسط زمان ماندگاری دانشجویان دانشکده سنجیده و امتیاز دهی ( مثبت یا منفی ) میشود.
یکی دیگر از دلایل کم شدن امتیاز در بخش نظم آموزشی، عدم برگزاری کلاس در موقع مقرر است. البته در صورتی که تعداد کلاسهای برگزار نشده در موعد مقرر ( و جبران شده) کم باشد، امتیاز کمی کاسته میشود ولی اگر تعداد جلسات برگزار نشده مقرر زیاد باشد، امتیازات بیشتری کاسته میشود.
از دیگر دلایل کاهش نمره نظم آموزشی، تاخیر در تایید نمره است که متناسب با مدت تاخیر برای هر درس نمره منفی بدنبال دارد.
برای جزئیات بیش‌تر شیوه‌نامه و پیوست ۱ آن را ملاحظه فرمایید.

۴-امتیاز بند کمیت من عدد خیلی کمی است، در حالی که تعداد دروس کمی تدریس نکرده‌ام. علت چیست؟
همان‌طور که در صفحه ۶ پیوست ۱ شیوه‌نامه مفصلا توضیح داده شده است اثر کیفیت تدریس به صورت نسبت‌ امتیاز متناظر کسب شده توسط استاد به حداکثر امتیاز ممکن محاسبه شده و در  امتیاز کمیت ضرب می‌شود؛ به عبارت دیگر کمیت زیاد در صورتی که همراه با با کیفیت مناسب تدریس باشد، امتیاز دهی میشود.

۵-من ایمیل حاوی کارنامه آموزشی را دریافت نکردم. علت چیست و چه کاری باید انجام دهم؟
آدرس ایمیل استاد محترم در سامانه گلستان ممکن است نادرست باشد. کافی است گزارش ۱ را در گلستان بررسی نمایید و اگر ایمیلی که در آنجا تعریف شده، مورد استفاده شما نیست، ایمیل فعال خود را به golestaniust.ac.ir ارسال فرمایید. در هر صورت کافی است ایمیلی به AcademicSAiust.ac.ir ارسال فرمایید تا کارنامه ارسال گردد.
 
دفعات مشاهده: 8527 بار   |   دفعات چاپ: 1026 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
برای مشاهده کل مطالب بخش سال 1398 اینجا را کلیک کنید.
IUST Education
Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 52 queries by YEKTAWEB 4665